.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخشدار جدید کلیجان‌رستاق شهرستان ساری معرفی شد
سید تقی رسولی در آیینی با حضور فرماندار ،جمعی از مسوولان شهرستانی، اعضای شوراهای اسلامی روستاهاو دهیاران بخش به عنوان بخشدار منطقه کلیجان‌رستاق ساری معرفی شد.

سید تقی رسولی در آیینی با حضور فرماندار ،جمعی از مسوولان شهرستانی، اعضای شوراهای اسلامی روستاهاو دهیاران بخش به عنوان بخشدار منطقه کلیجان‌رستاق ساری معرفی شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، سید تقی رسولی که قبلا سمت‌هایی را در دهیاری و فرمانداری ساری داشت به عنوان بخشدار کلیجان‌رستاق منصوب شد تا این بخش از شهرستان با بخشدار جدید به فعالیتش ادامه دهد.

فرماندار مرکز استان در مراسم معارفه بخشدار کلیجان‌رستاق اظهار داشت: رسولی شناخت کاملی از این بخش دارند و استفاده ایشان برای این بخش کمک به توسعه و رفع مشکلات مردم است.

جواد واحدی بیان داشت: مسئول بخش برای توسعه منطقه از ظرفیت بخش استفاده کند و تلاش کند تا منویات دولت تدبیر و امید برای محرومیت‌زدایی را در دستور کار قرار دهد.


وی با اشاره به مشکلاتی که در زمینه آب و راه در این منطقه وجود دارد، گفت: زمینه برای کاهش بروز و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای توسعه راه‌ها در دستور کار نماینده دولت در منطقه قرار گیرد.

فرماندار مرکز استان اضافه کرد: برای توسعه این بخش نیاز به کارگیری همه نیروهای مستعد منطقه است که در این زمینه مشاوره‌های لازم در دستور کار مسئول بخش قرار گیرد.


در ادامه بخشدار جدید کلیجان‌رستاق نیز اظهار داشت: فقر منطقه کلیجان‌رستاق پنهان است و برای رفع فقر و محرومیت منطقه نیاز به تلاش جمعی است.


سید تقی رسولی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های این منطقه مطلوب نیست، غیر از مطلوب نبودن زیرساخت‎های عمرانی در مسائل فرهنگی نیاز به اقدامات اساسی است که قبلا به این منطقه و بخش کمتر توجه شد.


وی از برنامه‌ریزی برای حضور سرمایه‌گذاران مستعد در این منطقه خبر داد و گفت: به دلیل نداشتن راه مناسب دسترسی سرمایه‌گذران در این بخش حضور پیدا نمی‌کنند.


در این جلسه سید تقی رسولی به عنوان بخشدار منطقه کلیجان‌رستاق معرفی و از زحمات مهندس محسن مجیدی معاون عمرانی فرمانداری ساری که سرپرستی بخشداری را بر عهده داشت تقدیر شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسعود شعبانی پهنه کلایی 30 تير 1393
ضمن عرض قبولی طاعات خدمت حاج سید تقی رسولی انتخاب شایسته و بجا شما را به عنوان بخشدار بخش کلیجانرستاق تبریک عرض نموده و انشالله شایسته خدمت زیر پرچم ولایت باشید . ارادتمند شما
mpt 30 تير 1393
آقای رسولی این بدون که کلیجان رستاق مدیریتش دست مافیاست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.